03-9528941, 050-9003039

חיפוש :

טיפול מומלץ בעצירות

4/1/2017

מעבר לכך שעצירות אינה בריאה והיא פוגעת בתפעול התקין של הגוף שלך, היא לרוב מלווה בכאבים, אי נוחות ולעיתים אף גזים. בעיות במערכת העיכול נובעות בדרך כלל מתזונה לא נכונה או התאפקויות ארוכות אך אנשים רבים אינם מודעים לעובדה שגם אורח חיים לחוץ ודאגות יכולים לגרום לעצירות.
במקרים אלו נוצר מעגל קסמים בו העצירות רק מקשה על אורח החיים ומוסיפה לו אי נוחות וכאבים פיזיים. טיפול בעצירות בעזרת תרופות מציעות במרבית המקרים פתרון המלווה בתופעות לוואי ובבעיות חדשות - ורק דוחה את העצירות. למרבה המזל, כיום ישנם פתרונות פשוטים אשר ישפרו את תפקוד מערכת העיכול שלך, ימנעו עצירויות בעתיד וישפרו את אורח חייך פלאים. הטיפול המתקדם ביותר כיום נקרא הידרוקולוניקס.

מדוע נגרמת עצירות?

לפני שאנו דנים בטיפול בעצירות, כדאי להכיר כי עצירות היא ליקוי ביכולת הניקוז של מערכת העיכול שלך אשר גורמת להצטברות של פסולת ורעלים במעיים. כשלושים אחוזים מן האוכלוסייה סובלים מהפרעות במערכת העיכול והן נפוצות יותר בקרב אנשים מבוגרים ונשים. מספר היציאות היומיות אמור להיות בין אחת לשלוש, כאשר מספר היציאות נמוך מכך זהו סימן לליקוי במערכת העיכול אשר יש לפתור. יציאות קשות, יבשות או כאלו הכרוכות במאמץ גם הן נחשבות כמצב של עצירות. בזמן עצירות ישנה חסימה במערכת ניקוז הפסולת של הגוף שלך והדבר גורם לאי נוחות, כאבים והיספגות או עיכול מחדש של פסולת ורעלים.

הסיבות העיקריות אשר מובילות לעצירות

מרבית מקרי העצירות נגרמות עקב אורח החיים שלך, כאשר הדבר ניכר ביותר אצל אנשים אשר אינם מסוגלים או מוכנים להתפנות כאשר הם נמצאים מחוץ לבית ובכך יוצרים לחץ רב על מערכת העיכול שלהם. מובן שגם אי שתייה מספקת של נוזלים, חוסר בפעילות גופנית, תת פעילות של בלוטת התריס ומחסור במגנזיום עשויים לפגוע בתפקוד מערכת העיכול שלך ולהצריך טיפול בעצירות.

במקביל לכך, מעבר לגורמים הפיזיים, הרי שלחץ נפשי, הפסקת עישון ושימוש רב במשלשלים ותרופות שונות המתערבות בתהליכי העיכול מהווים גם הם סכנה לתפקוד מערכת העיכול.

תרופות לבעיות במערכת העיכול

ככלל, התרופות המיועדות למערכת העיכול שלך אינן מהוות טיפול בעצירות אשר ישפר את תפקוד המערכת בטווח הארוך. במרבית המקרים ההתערבות במערכת העיכול תיצור "עצלנות" ותפקוד לא תקין של המערכת אשר יתבטא בעצירויות נוספות, כאבים וגזים. בנוסף לתרופות נגד עצירות, תרופות רבות, ובעיקר תרופות נגד דיכאון, גורמות לתקלות ולליקויים נוספים במערכת העיכול שלך ואינן מומלצות כטיפול בעצירות שהוא ארוך טווח.

פעולת תקינה של מערכת העיכול

במצב בריא וגוף תקין, המנגנון הביו מכני של סילוק הפסולת מן הגוף מופעל כאשר הצואה במעי מגיעה לרמת התקשות מסוימת. הצטברות של פסולת באזור התחתון של המעי הגס גורמת להתכווצות ולהתרחבות לסירוגין של המעי. תנועה זו במעי היא האחראית על דחיפת הפסולת והרעלנים מן הגוף דרך פי הטבעת והיא מכונה "פריסטלטיקה". כדי שהמערכת תשמור על תפקוד תקין, במסגרת טיפול בעצירות יש לספק לה את המרכיבים הנכונים ולוודא שאין חסימות בעזרת תזונה נכונה. במהלך שהות המזון במעי הדק פעולת העיכול ממשיכה וחומרי המזון להם הגוף זקוק נספגים, שהות ממושכת של המזון במעי מובילה לספיגה של רעלנים אותם הגוף היה אמור לסלק.

כיצד מחזירים את מערכת העיכול לפעילות תקינה

הידע הרב על תפקודי הגוף ככלל ומערכת העיכול בפרט לצד חידושים טכנולוגיים הובילו לפתרונות אשר יחזירו את מערכת העיכול שלך לתפקוד תקין ובניגוד להתערבויות לא טבעיות גם יוודאו כי התפקוד יישאר תקין גם לאחר הטיפול. האימון מחדש של המעיים אורך, בדרך כלל, בין ארבעה לשישה שבועות ונעשה בעזרת שיטת קולון הידרותרפיה המשפרת את התפקוד הטבעי של המעיים שלך. טיפול בעצירות אשר באמת יפתור את הבעיה שלך הוא אינו פתרון קסם או מוצר מדף, התהליך משתנה בין מטופל למטופל והוא מושפע מאורח ואיכות החיים שלך והמצב הרפואי של הגוף שלך. בזמן הטיפול יינתנו לך גם המלצות לדיאטות ופעולות אשר משפרות את תפקוד מערכת העיכול.

המלווה שלך

טיפול בעצירות ובמחלות הגורמות להתקפים של עצירויות הם תהליך אותו יש לעבור עם מדריכה מנוסה ומקצועית. שמי מרינה ואני תזונאית קלינית ומטפלת מוסמכת בקולון הידרותרפיה מטעם הארגון הבין לאומי להידרותרפיה. בקליניקה שלי כבר סייעתי למאות אנשים באיתור וטיפול במגוון רחב של בעיות במערכת העיכול, אין סיבה להאריך את הסבל שלך, כבר בשיחת הטלפון אוכל להסביר לך בדיוק כיצד עובד הטיפול ולתת לך כמה המלצות אשר יקלו עלייך באופן מיידי.

האתר נבנה במערכת 2all | בניית אתרים